Jane Rye

Billede fjernet.

Mit navn er Jane Rye.

Jeg bor i Viborg i Sydbyen sammen med min mand og vores 2 store børn.

Jeg har et hus med en dejlig stor have hvor børnene har mulighed for at lege, og udvikle sig motorisk.

Jeg har været dagplejer siden 2005, og er meget glad for mit arbejde og kontakten med børnene.

Jeg synes det er spændende og givende, at se hvad det jeg laver med børnene, gør ved deres udvikling.

Det er utrolig spændende at være med de første år af et barns liv, hvor der sker så meget.

Det er vigtigt at børnene udvikler sig, men for mig er det vigtigste at børnene har det godt, og er trygge og glade når de er i dagplejen.

I min fritid nyder jeg at være sammen med familie og venner.

Vores to børn spiller en del fodbold, som jeg også nyder at følge.

Billede fjernet.

Jeg har et legeværelse, samt et spiserum hvor børnene kan lege inde, og hvor vi synger, hygger, læser og laver forskellige læringslege.

Vores hus ligger meget centralt, med kort afstand til skov, legepladser, sportsplads, og grusgraven. Det er også noget vi nyder og benytter med dagplejebørnene.

Dagligdagen

Dagplejepædagog

Tina Balslev Andersen

Forældresamarbejde

Skulle der være nogen spørgsmål, er man meget velkommen til at ringe eller skrive til mig.

Sovetid

Praktisk information